Drama & massa SOL!! 25/-09

Är stålt över mig själv, stängde av dator & allt kl 01.00 =0)

Tillbringade även denna dag på stranden & njöt av det underbara vädret!
Njuter av varenda sekund i solen, kan ligga där så länge som helst.
Sen det posetiva är att värken inte blir lika intensiv.
Ja var nere vi 13 tiden...
Det tog inte så långt tid förns Sofia hade fått mig i vattnet... Men idag var det riktigt skönt!!!
Så det vart inte bara ett dopp, uten kunde ligga i =0)



Sen fick hundarna bada... Nellie plockade upp det mesta som gick att fånga...


Kolla in Prinsessans frilla, hihihi....


Bazze var intresserad av något annat idag än att apotera eller bada.....



Som att gräva istället för att bada...


Jag innan doppet....


Beviset i vattnet ;0)


Familjen svan på besök =0)


Så fina & söta ungar!!


Insåg här att dom började bli riktigt arga!
Så började dra mig tillbaka då, men....


Dom följde efter mig! LÄSKIGT!! Glad att jag hade kryckor då!
Om ja skulle blivit attackerad....


Ja nära kan man ju som sagt säga att dom var, barnen lekte precis där & var helt säker på att dom skulle fortsätta upp på stranden!


Tog med mig en bok idag som jag fick i julklapp. Tänkte börja på den nu...
Hann 1 kapitel som ja blev avbruten i hela tiden, trots att jag pkte själv till stranden, ja förutom hundarna då såklart!

Det vart sammanlagt 2 bad denna dag, massa drama....
Men ja tror att ja är bättre än vad jag är, för sen när ja skulle resa mig upp efter ha legat på mage så kunde ja knappt stå....
Men fy F*N vad skönt det är med SOL!!

Morgon ska ja fixa däcken på bilen...
Sen blir det stranden om väder & kropp tillåter.
God natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0