Tror ja fick ett blodtryckfall??!!

Idag ringde farmor & väckte mig, vilket inte är så ovanligt... ;0)
Ja gick upp, åt frukost etc...
Sen efter en timme var famor här, & kanske efter en ½ tim så blir ja MYCKET yr!
Sen börjar jag må illa...
Börjar kallsvettas, sen blev jag het, så fick klä av mig, gå ut för att få luft...
Det var inte kul!!
Visste inte vad jag skulle göra, farmor sa "men drick".
Men om ja skullle göra det känndes det som om ja skulle spy, & det vill man ju INTE!
Det var skönt att  ja inte var hemma själv i alla fall!

Men sen kom ja på att jag hade avslagen cola i kylen, så pina i mig det.
Efter en ½ liter så började jag få tillbaka färgen i ansiktet & inte lika yr längre....
Så hade bara lite ont í magen sen.

Vet inte om det var ett blodtrycksfall eller vad det var som hände med min kropp..??!
Läskigt var det i alla fall!!

Efter ett par timmar så kom farfar tillbaka, hjälpte mig att dammsuga =0) TACK!!
Mycket snällt!



Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Så där får jag också ibland. Inte farligt men väldigt väldigt obehaglligt!

2009-06-19 @ 14:26:34
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: bertil

ehh inge synd om dig :P

2009-06-22 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0