Trevligt med öerraskningar! =0)

Måste sammanfatta dagen.... Den har bara gått, det har hänt mycket oplanerade saker, vilket jag gillar.. =0)

Syster yster åkte hem mitt på dagen.
Hann inte fota hennes mage =0( Men hon har lovat att skicka bilder =0)
Så ni får vänta lite....

Bestämde sen för att ta mig till stallet, ringde efter skjuts.
Då skulle Lisa komma vid 16 tiden.
Bra tänkte jag, satte mig vid datorn för att skriva ett inlägg.
Men hamna i telefon istället....
Sen hade jag för ont i ryggen för att sitta här, så kolla på klockan.
Tänkte ja hinner med en avslappning på spikmattan & meditera.
När jag lagt mig ner så ringer det på dörren...??!

Där står min barndoms kompis som jag växt upp med. Vi gick i samma klass från lekis som de hette då t.o.m 9:an.
Så vi har ju gått igenom en hel del tillsammans..
Nu står han utanför på min trapp...
Har inte sett honom på minst 1 ½ - 2 år!
Så ja chockad var jag!!
Men positivt =0)
Han bor numera i stora staden stockholm, så det är ju inte så att man springer på varandra.....
Så då tittade han, flikvännen & lilla Loke på 11månader in på besök.
Mycket trevligt, roligt med överraskningar
Hade velat sett mig själv hur ja såg ut när ja öppna dörren! hahaha... =0)
Så dom var här en stund.
Men det såg ju ut som kriget här hemma :S
Men men, vad gör man, dom hade varit förbi gården också.
Det förklarade saken att han visste vilket hus ja bor i. :P

Sen la jag mig på spikmttan i alla fall, då ringde min skjuts & sa nu är ja på väg...
Så de var bara att göra sig klar.
Tittade förbi stallet, fick luft & hundarna sprang fritt..
Pussade på Tempus & samlade energi.

Sen hem helt färdig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0