Kalas hos Felicia....

Nu har jag varit på 13 års kalas hos min stora lillasyster =0)
Det var mycket trevligt, fick träffa hennes morbor, fru till honom & kusinerna.
Som jag inte har sett sen -04 kom vi fram till. Så det har ju hänt en hel del kan man ju sammanfatta det med!
Det är nog första gången vi firar ihop med hennes mamma, sambo (Peter) & min pappa & hans sambo (Lisa) & hennes släkt från mammas sida....
Kanske att vi gjorde det när hon var si så där 3år.. Men ja det minns man ju inte.
Så ett lyft kan man väl säga =0)
Så det blir nästan som tomten är far till alla barnen ;0)
Skulle man förklara för andra hur alla hänger ihop med vem så blir det rörigt! =0)
Men vad fan, så länge man har trevligt, alla trivs & framförallt Felicia!!

Har lite bilder ifrån kalaset....


Tror att det krävs en förklaring till denna bild!
Felicia höll på att visa vad hon fått i present utav mig, denna bag är en av dom.
Hon har fått den för att när hon ska åka någonstanns ryms inte sakerna!
Men nu ville hon testa om hon själv kunde rymmas i den, vilket hon gjorde =0)
Så det är mina ben & hennes rygg som syns i bild :P

Det hänger en väska på stolen, rosa den är en av presenterna också.
Av mig fick hon en drömfångare som jag gjort.


Titut! =0)
Ja nu tittar hon upp som gumman i lådan... =0)
Ingen bra skärpa, men gillar bilden så här är den i alla fall.


Ja nu är det så att ja har en kjol på mig, men den syns inte i bild pga att sjalen liggen över den.
Vet itne vad det var med bilderna, men det blev inte någon vidare skärpa =0(
Men men, ni ser att det är jag Madeleine i alla fall & om inte annat kan ni kanske lista ut det eftersom kryckorna är med i bild.... ;0)


Ja nu ör det jag igen....
Men jag gick in i Felicia´s rum för att lägga mig på sängen & vila min rygg.
Trodde ja ja, den var fylld med tonåringar....
Men efter ett tag har jag lyckats få mig en liggplats & kudde, då är det Felicia´s Playboy kudde....
Så det ser ju ut som om jag skulle ha öron på mig =0) .....


Inte alls bra bild (skärpan), men det var den enda bild jag fick på Jacob, för han ville inte vara med.
Så detta är alltså Felicia´s kusin på mamma´s sida.


Fille min  & Felicia´s "bonus" syster =0) Stor familj ;0)


Kusin Julia & Felicia (Jacob´s storasyster)

Sorry för att det inte var den bästa skärpan, men bättre än inget alls!

Ja & nu är det midsommar, bäst att sova nu innan man ska upp igen.
Blir en lång dag i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0