Lättad & trevligt!

Hade bestämt med Ruedee att hon skulle ringa mig om jag inte gjort det innan 10.30...
Vilket jag inte gjorde :O
Men kom upp då i alla fall...
Var som en sombi, men skit samma..
För Ruedee, Kim & Simon skulle ju inte komma förns efter klockan 13.
Men tänkte att jag måste kolla upp den där telefon räkningen ja fick som inte stämmde....?!

Vilket var TUR!!
För efter ha kollat genom den en gång till så visade det sig att den inte ens var till mig, utan min granne.
Så bäst att lämna över den innan ja glömmt det!
Men då bjuder hon in mig till sig, vilket inte var min plan.
Men äldre är ju så... ( hon blir 83 år ).
Så där satt jag med en kopp kaffe & kaka för första gången på 4 år som ja bott här...
Bättre sent än aldrig... =0)
Sen lagom när jag säger att det är dax för mig att gå, så hinner jag bara kliva utanför dörren & hör att Ruedee är på ingång.

Då blev det mellis & fika igen =0)
Sen var dom här tills klockan blir ca 18...
Tiden går när man har trevligt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0