Behandling nr 2

Idag har jag fått min behandling nummer 2.
Såååå skönt!!
Man är tömd efter men på så underbart obeskrivligt sätt!
Varje gång känns det som om en sten eller klump har lättat ifrån hjärtat & kroppen.
Trotts att värken är kvar så känner jag mig helt annorlunda i kroppen, har mer energi.
Jag är som befriad!
Känns helt rätt & jag är på rätt väg, att kunna nå mitt mål som är att hitta tillbaka till JAG Madeleine!

Sen är det så underbart att få träffa Anna, så mycket kärlek hon har!
Brinner för det hon håller på med.
Glad för att hon tagit tag i det, om jag inte sagt det tidigare :S
Nu ska vi ses igen om 1 vecka för 3:dje beh. Sen blir det ett uppehåll till juli.
Men har en granne som har sin son bor i närheten av henne så inte omöjligt att vi ses snart efter det i alla fall =0)

Vi har ju inte hunnit snacka så mycket skit nu... :P
Som vi båda är duktiga på... ;0)
Så tänkte då kan vi hinna med det då =0)

Så nu längtar man till nästa onsdag...

Men i morgon tar lillasyster Malin studenten, lilla Malin vart tog åren i vägen?!
Så nu är hon frisör som ja =0)
Så måste sova nu för det blir en lååång dag i morgon!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0