4 studenter på en & samma dag... :S

4 Studenter på en & samma dag!!
Lite jobbigt, så vi får dela upp oss!

För det är min kusin på mammas sida, Sara som är en utav dom.
Sen är det lillebrors flickvän Marika, men dom 2 går på samma skola i alla fall.
Men vi kommer inte vara där på utspringet, utan åker till mottagningen.
Sen den 3:dje är min "lossas kusin" för att enklast förklara det.
Ja just det Jonas sambo Linn kusin tar oxå studenten så hon åker dit..
Mycket att få ihop!

Så Nicke (mammas sambo) som är farbror till Therese åker till henne.
Ja, mamma, Sofia, Malin, Jonas & Erik åker till Sara.
Erik & Malin åker till utspringet hos Marika gissar jag.
Linn åker till hennes kusin.
Sen möts vi alla upp hos Marika, ja inte Linn för det hinner hon inte.
Så då blir ingen bortglömd =0)

Så det kommer bli en lång dag...
Men ser fram emot den.
Vet inte vad jag ska ha på mig än, för det verkar som om jag har rasat i vikt...
Så lite svårt med att kläderna sitter kvar :S
Men det löser sig på någe vis.

Hoppas jag får en hel del bilder åt er i morgon....
Men vet inte om jag orkar eller hinner blogga  i morgon.
Vi får se, lovar inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0