Kom inte in på bloggen igår =0( Men hade en underbar dag!

Var borta hela dagen igår, när jag sen skulle få till ett inlägg så kom jag inte in på bloggen =0(
Så då vet ni varför det inte blev något igår...

Men var på den årliga loppisen som bandylaget anordnar här där jag bor.
I det laget min bror spelar.
Det är sjukt mycket folk, många människor ser man en gång per år & det är där.
Så det är en av anledningarna att åka dit, sen gör man sjuka fynd!!
Det är inga priser, man kan göra stora fynd!

Sen efter det stressade jag iväg till nästa ställe där det var ett 50 års jubileum, & våra hästar skulle vara där.
Så min uppgift var att ta betalt.
Idag var också denna dag som Jacken skulle komma tillbaka, för att säga hej då innan han åkte hem.
Det vart väldigt kortvarigt, tyvärr. Men han lova att komma snart igen =0)
Blev kvar på gården, då det skulle vara en svensexa.
Som alltid är lika roliga... ;P
Men dom vart inte kvar så länge..

Vi beställde pizza, planen var att vi skulle ha grillat men Lisa hade glömt att tina köttet.
Men det gick ner det också ;0)
Som jag berättade tidigare var det ett jubileum som firades denna dag, så det var dan spå kvällen.
Eftersom det var jag som var nykter fick jag köra.
Det var trevligt att träffa alla våra vänner, sen att bandet sög kunde vi inte göra så mycket åt!
Hamnade på efterfest sen...
Så la mig i sägen vid 02.30 tiden, då däckade jag efter allt!
& sovit 7 timmar sammanlagt på 2 nätter, när jag normalt sover 10-12 timmar per natt.
Men hade en underbar dag.
Men var helt slut i kroppen. Men det var de värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0