En underbar kväll, vilken överraskning!

Ja nu är jag hemma igen, som alltid blir det inte riktigt som man har planerat.
För när man är på gården så försviner tiden bara, fråga mig inte hur men så är det.
Ja trodde jag var jättesen dit, men när jag kom upp så hade Jacken precis anlänt, phu....
Så strax där efter åkte pappa & Lisa, kvar var också 2 av Lisa´s barn.
Vi hade mycket trevligt, pratade allt mellan himmel & jord.
Tog miste om när jag och Jacken sågs senast, det var förra året en snabbis på en träff.
Men hann inte prata någe vidare mycket, av den anledningen glömde jag bort det.
Men det är nästan 1 år i alla fall sen sist.
Vi pratade en hel del minnen, sen hade ju han varit nere på Chappen i år & inte vi =0(
Tråkigt nog, men jag saknar inte träffen som brukar vara där. För den har blivit så dålig. Men i och med att man varit där så har man lärt känna folk som jobbar där. Som ja gärna hade åkt för att träffa.
Men kanske nästa år, vad vet jag.
Så då berättade han lite om de, hur det var där nere.

Vi tog en rund tur på gården, tittade på det som fanns.
Tittade på en del av alla hans grejer han hade med sig, som han senare ska sälja.
Jag fick 2 st t-shirtar med indian & western motiv på & 2 par örhängen ( drömfångare).
Mycket snällt!!
Sen när det blev  lite kallare så satte vi oss i Trapperkojan.
Där elden sprakade, så mysigt att bara sitta, småprata, lyssna på sprakade elden, njuta av värmen & tillvaron.
Det är livet, eller livskvalité!

Nu ska jag sova så ja kommer upp i morgon...
Hoppas att det är uppehåll i alla fall.
Ser ut som om att jag åker upp till gården igen om inget annat, man måste ju passa på nu när vi har fin besök.
För när vi är på träffarna så hinner man inte prata lika mycket, med tanke på att man inte är ensamma såklart!

Sov gott....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0