Sovit, sovit & sov lite till...

Hej på er allihopa!

Idag har det inte hänt mycket i mitt liv!
Jag kom inte upp ur sängen förns kl 12.30, då gav jag hundarna mat & kissade dom på baksidan.
Sen lag jag mig på soffan & ögonen går igen igen!
Helt slut kan man säga!!
Hade mycket ont i nacken & i ländryggen. Men den molande värken i vä. handled hade gått över under natten. Sov med handledsskyddet.
Vaknade igen på eftermiddagen kl 16.00...
Då satte jag mig åtminstånde i alla fall.

Men mycket mer har det inte hänt idag.
Mina hundar är guld, dom har inte sagt någonting trots att dom inte har varit ute. Mer än det dom rastats på baksidan på linan.

Blir så här slut med jämna mellanrum.
Det har inte att göra med någon inväningsperiod. Utan det är som det är.
Vet inte hur det ska fungera i ett vanligt arbete?!?!
Men det är väl därför jag prövar nu, men att jag har legat hela dagen syns ju inte...
Eftersom jag inte hade någon arbetsträning idag.
Hur blir det då??
Vet du??

Men ska anteckna, så jag vet sen, när vi har ett avstämmningsmöte.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0