Mindre bra dag...

Idag var det svårt som vanligt att komma upp,  fick brottom iväg.
Sen har det varit en sådär dag, inte någon bra dag.
Vet inte egentligen varför, men det är väl så ibland.

Men det är ny dag i morgon & inget inbokat.
Skönt med en ledig dag.
Så jag ska ta en sovmorgon, slappa.
Men sen kanske jag ska ta en sväng till stallet & hälsa på hästarna.
Saknar dom har inte varit där på länge nu.
Då får hundarna röra på sig...

Sen fick jag en bunt med papper i från FK som ska fyllas & hur man nu gör det... Får jag väl gissa mig fram till.
Det är som vanligt med dom, det är alltid massa papper & inget förstår man sig på.

Nästa vecka ska jag prova att arbetsträna mån, ons & fre.
Så får vi se hur det går, vet inte om jag märker skillnad på en vecka?
Men har funderat om jag ska ha varnnan dag eller fortsätta som jag gör nu mån,tis & tor.
Fördelen medn det är ju att jag har 3 dagar i rad ledigt sen.

Har tack & lov inte haft så ont i handleden idag!!
Så det ar mycket skönt.

Tänkte lägga in lite bilder på bloggen i mogon, var ett tag sen nu.
Men har inte hunnit med riktigt, sen inte tagit så mycket bilder heller...

Nu går mina ögon i kors, så dax att sova...
Vi hörs i morgon!
Love ♥


Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hej, har du sökt Högriskskydd via FK? Alltså att man inte behöver få nån karensdag när man är sjuk om man har en diagnos som gör att man ofta måste vara hemma från jobbet? jag har fått hem papper och ska testa söka. Min värk gör ju just nu att C måste vara hemma ibland och ta hand om lucas för att jag har för ont. Och det är ju surt att förlora en hel dags ersättning... man är ju inte direkt rik...



Ha en trevlig helg, min består av värk värk värk... Duschade min yngsta rottis hanne igår... vaknade i morse och hade ont i varenda muskel och led i hela kroppen... inte kul alls... kram kram

2009-02-20 @ 11:58:28
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0