Inte lätt när man har långt mellan varann!!

Vad ska jag säga om denna dag??
Den har varit mycket lång!
Svårt som vanligt att komma upp.
Började dagen med att prata med min Niclas...
Efter ett långt samtal om ditten & datten så ringde min bästa vän.
För er som inte vet så bor jag & Niclas inte ihop, han bor ca 30mil ifrån mig.
Så nu har det varit en tid vi inte har kunnat setts så mycket som man vill.
Vilket inte alltid är så lätt, men vad gör man inte för sin kärleken.

Sen känns det som jag har farit fram & tillbaka hela dagen bara....
Han med en fika hos min vetrinär Matilda.
Nykommen hem ifrån thailand, brun & fin!
Det är ett av dom ställena jag skulle vilja besöka!
Det är alltid lika kul att träffa henne!

I mrogn ska jag kanske hinna med att träffa min farmor & farfar vi får se?
Vet inte om jag orkar?
Nu är jag så trött att jag mår illa!
Har inget vettigt att skriva om, är tom i huvudet.
Ska försöka bättre i morgon.

Sov gott... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0