Stora nyheter under kvällens...

När jag satte mig vid TV funderade jag på vad jag skulle titta på ikväll?!

Det enda jag kunde hitta var Robinson, men var inte speciellt sugen, intresserad att se det.. men slö tittade på det i alla fall. Man har ju hört en hel del att dom ska ha tillgångar som inte vi får se. men jag vette f** om det stämmer...? Eftersom det är 2 st som redan har lämnat tävlingen.. Tror det är mycket spekulationer oxå. Det brukar ju spekuleras en hel del runt allt...

Ikväll åkte sötnosen Simon ut..

Simon Stålros. Foto: Daniel Ohlsson/TV4



Men efter 45 min & det var paus så zappade jag runt & insåg att det var ju dansbandskampen :D Varför hade jag inte sett det? Tycker allt som har med sång, dans & musik att göra är kul & det är något som tilltalar mig. & något jag har hållit på med... Skulle så gärna vilja vara där på dansgolvet bland alla andra dansare. Det rycker i hela kroppen när jag tittar på programmet.

Det är ju sjukt spännande & hård konkurens!

STOR ÖVERRASKNING & NYHET

Ett av banden som varit med & tävlat i dansbandskampen fick vi veta idag att de ska vara med i melodifestivalen! Det är inte illa!!

Highlights



Tycker att det är roligt att nya får vara med & inte bara gamla kända artister. Det blir roligare då!

Det är vad jag tycker, vad tycker du?

 


Kommentarer
Postat av: matildac

hihi jo det har jag,sjlävåd :)

2009-12-06 @ 01:23:44
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

***



Ja, vi fick en trevlig kväll :) kram

2009-12-06 @ 14:18:11
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0