En soft dag, lite lek i snön...

Har tagit det lugnt idag...

När man inte kan sova på natten bli man som en zombie dagen efter & man går som i en dvala... Men tog mig ut i alla fall med hudarna i snön på eftermiddagen..

Senare sen på kvällen kom Elin över & vi tittade på TV, åt popcorn & drack saft... Mitt fredags mys! Sen gick vi ut med Nellie & Bazze i snön & lekte med dom. Alla tycker det är lika roligt, men det skulle inte se klokt ut om jag & Elin gick ut & lekte, då är hundarna bra att kunna leka med.. Dom älskar det! Dom har lärt sig nu att fånga snöbollarna i luften. SÅ KUL! Men det var inte helt lätt att krama som när det är så kallt ute...

Nu har jag legat på soffan, borde gå å lägga mig eftersom jag ska upp i morgon.. Men har svårt att komma till ro, det värker i kroppen men kan inte slappna av..

Men ska göra ett försök nu. Vi hörs i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0