Ytterligare ett steg i rätt riktning =0)

På ett sätt var det ju bra att jag inte hade tagit medicinen kvällen innan, om man nu ska se det positivt. Vilket man ska! För att min Nobligan Retard var slut, men hade ju kvar då eftesom jag inte tagit någon kvällen innan.. =0)

Men fick släpa mig in till apoteket idag, vilket det känndes som att jag fick, släpa alltså. Men när jag väl hade varit där så skulle jag köpa smör, inte för att det är så intressant att veta men poängen var att jag gick i affären utan kryckor =0) TJOHO!!!! Vet inte om n i kan förstå min lycka men den är STOR!!!

Sen passade jag på att åka förbi stallet, då hade jag sådan tur att jag kom precis i maddagstid =0) Så när jag åt middag, kunde hundarna springa & leka. 2 flugor i en smäll som man ´brukar säga =0)

Vart kvar i 2 timmar, men sen åkte jag hem igan, för att orka med morgondagen... Tror att jag, J & L ska upp till stallet då. Det beror på vädret... Men tror att det ska bli som det har varit idag. Vi säger så i alla fall :P

Nu  är det kudden som väntar... Sov gott, dröm sött...




Kommentarer
Postat av: Ruedee Johansson

HEJA DIG!



Kram Ruedee

2009-08-21 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0