Morr!!!

Nu har jag haft den här nackspärren sen i måndags, ledsen att jag tjatar om den..
Men nu är det inte roligt längre!!!
Höger sida kan jag i stort sett inte använda, orkar inte lyfta saker. Kan inte vrida huvudet ALLS åt höger! Så fort jag sitter en stund eller vad jag nu ska göra blir det värre igen.
Hur länge kan detta hålla i sig?
Börjar allvarligt bli less på det här & vad kan man göra åt det?!
Ingenting mer än tabletter, heat lotion & strecha..
Eller har någon tips?! Öppen för ALLA förslag!
Men håller det i sig får jag såklart söka för det i alla fall...
Sen kan jag ju knappt gå nu pga att jag inte kan använda kryckorna..
Så livet känns lite surt nu. Hade räknat med att bli dålig, men inte att det skulle hålla i sig såå länge!

Jaja, vi får väl se vad som händer...


Kommentarer
Postat av: Katta

Muskelavslappnade tabletter (Stesolid fungerar faktiskt) och mjuk massage. Gärna värmekudde eller liniment också. Då ska du se att det går över!

2009-08-14 @ 17:49:21
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0