TACK!!

L är bara för go!! Idag ringer hon, talar om att hon kommer med en kasse till mig & att jag kan hämta den på trappen när det passar mig. När jag sen öppnar dörren står en pappkasse full med saker & när ja ser vad som det är i så blir jag mycket glad & tacksam!!

Det var tomater, bröd, mjölk, 2 olika pålägg, frukt, cola, chips & godis. Så snällt!! Vad gör man utan goa vänner?! Hon räddade min dag, då jag egentligen hade varit tvungen att åka å handla. Men nu slapp jag det, klarar mig några dagar till. =0)

TACK!!! ♥










Kommentarer
Postat av: Ruedee Johansson

Det kan man kalla en riktig god vän o granne!!

2009-08-18 @ 10:25:52
Postat av: Katta & Doriz

Underbart med bra vänner!

2009-08-18 @ 14:46:27
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0