Förasta gången på 5 mån utan....

Har haft besök idag av Jennifer & Lucaz, mycket trevligt. Var ett tag sen vi sågs nu... Vi fikade, sen lekte lucaz medans vi pratade.. Men hundarna & L vart rastlösa, dom gjorde hyss så vi tog oss till lekparken. Det var första gången på 5 månader jag gick utan kryckor!! Så nöjd!!! =0) Det är inte så långt dit & när jag har har nackspärr nu så är dom svåra att gå på... Så tänkte att jag passar på när det är nära & har någon som kan hjälpa mig. Det var som en befrielse =0)

Där kunde Nellie, Bazze & L springa av sig & leka... Vi var där i ca 1 ½ timme...



 

Han så söttt!!
 


Kommentarer
Postat av: Renée

Vad skönt att tabletterna hjälper dig! Dom e superbra faktiskt.

Hoppas du orkar ta tag i det där med hemtjänst. Det är verkligen så underbart att ha hjälp utan att känna att man blir skyldig någon hela tiden.



Kramiz på dig...

2009-08-19 @ 17:52:33
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0