Trevligt med besök!

Idag var R här på besök & hennes barn. Det är alltid trevligt när man  får lite sällskap, en som jag som inte helst är ensam.  Vi åt en lätt lunch ihop sen fika på det såklart =0)

Efter det hamnade vi i förrådet av någon anledning.. tror från början att det var för att barnen skulle hitta på något att göra. Men det slutade med att vi gick igenom alla sakerna jag hade sen jag var liten, kastade det som inte skulle vara kvar. R tog med sig det som skulle till återvinningen. Vilket var mycket skönt för det orkar inte jag de tunga kassarna! Så nu kommer man in igen i förrådet =0) För det har inte man gjort nu på ett tag, konstigt, man får hjälp med något som ska ut dit, det hamnar innanför dörren sen är det stop! Men nu är det sååå fint =0)
 
Sen efter det tog i oss bort till parken där hundarna fick springa av sig, leka & så passade jag på att träna lydnad =0) Jag blir såå imponerad!! För att dom är så duktiga, låter säkert jätteklychigt..! Men så är det =0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0