Tarzan hemma igen =0)

Ikväll ringde min granne till mig & talade om att Tarzan har kommit hem igen =0) Så skönt att han lever fortfarande!!! Fattar inte varför han ger sig iväg?!?!? Eftersom jag kastrerade honom precis när han blev könsmogen, innan han visste var det var. Men ändå så drar han?! Sen kommer han hem smal, halsband kvar etc.... Mycket skumt, vi har disskuterat det ett antal gånger vad det kan bero på.. Men huvudsaken är att han är hemma igen & lever!

Ska åka & titta till honom i morgon, så jag får pussa på honom lite... Saknar honom massor!!! Han har nu hunnit bli hela 4 år, medans han var borta! Stor kille, shit vad fort det går!!

Han har nu varit borta i 6 v & 3 dagar!! Förra svängen var han borta i 7 v... Hemma i 2 v innan han drog igen! Men nu hoppas jag han håller sig hemma, när det nu blir höst snart....!



Min lilla bebis ♥


Kommentarer
Postat av: Bobo...

Cooolt att Kissen kommit tillrätta igen...;)

2009-08-26 @ 23:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0