Tack för omtanken!

Tack alla kära goa vänner som bryr er om mig, & tänker på mig. Hjälper till med dagliga behov & den fina omtanken.
Hur skulle jag ha klarat mig annars, som idag har flera stycken ringt för att jag inte har setts till eller hört av mig.
Då visar det på att jag saknas, vilket är skönt att veta när man är dålig!
Blir så glad när jag får läsa era kommentarer där ni ger mig varma ord & hälsningar!
TACK!! ♥

Mår lite bättre idag, men har inte blivit av med min hemska nackspärr!! =0(
Febern har gått ner, så har orkat med en dusch idag vilket var MYCKET skönt!!
Så hoppas på att jag är bättre tills i morgon...!

Jobbigt nu när min läkare har semester & hon inte finns på plats!
Sen väntar jag ju fortfarande på min remiss...
Vet inte hur länge jag behöver vänta på den?!
Men hoppas på att det inte blir alltför länge!


Kommentarer
Postat av: Katta

I nöden prövas vännerna heter det ju. Det är nu du inser hur många fantastiska vänner du har!

2009-08-13 @ 14:25:16
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Ruedee Johansson

Riktiga vänner bryr sig!!!

2009-08-13 @ 16:02:13
Postat av: Mamma med Mera

Skickar en krya på dig kram. Visst är det en skön känsla när man vet att man har nära och kära som bryr sig på riktigt om hur man mår. Som hör av sig när man som bäst behöver det. Stor kram till dig.



Jag uppskattar din blogg jättemycket, bara så att du vet :-) Kram P

2009-08-14 @ 00:29:19
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0