Seg dag....

Nu sitter jag här efter en låååång dag! Klev upp vid 7 tiden, för att få upp W. Sen vidare till dagis. Hann sedan hem till min lilla bebis (Tarzan).. =0) Han var överlycklig att se mig, det värmer i hjärtat när man blir så välkommande när man kommer hem. Han ville inte släppa mig under den stunden jag var hemma. Underbart att se honom igen, frisk var han & välmående. Så nu är det som vanligt igen. Hann också dammsuga av, bädda rent i sängen innan jag åkte igen. För hatar att komma hem & det ser ut som skit!! Orkade inte göra allt innan jag åkte i söndags. Men nu är det fint =0) Så då blir det inte jobbigt när man kommer hem.

Har senare under dagen varit i lägenheten en stund..

Har varit mycket trött idag!! Sov en stund mitt på dagen & en stund på eftermiddagen, men har ont i huvudet i alla fall. =0( Tänkte försöka komma i säng i tid så man får lite mer timmars sömn. Men det är inte lätt när man är en natt människa & dessutom kräver MÅNGA timmars sömn! Men på något sätt går det väl ihop sig.... Annras få man sova i kapp som jag brukar säga :P

Får se om det blir någon film innan? Slumdog millionaire. Den ska tydligen var mycket bra, men hemsk. Så vi får väl se vad jag tycker...


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Härligt att han kom hem till slut!

2009-08-27 @ 22:47:59
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0