Premiär för mig! =0)

Igår hade jag min premiär! Gick på koppelpromenad med mina hundar för första gången på mycket länge. Det är ju andra som har gjort det år mig, men nu igår fick jag den stora äran att kunna göra det själv =0) Det var mycket mysigt att få den tiden med dom, har saknat det otroligt mycket! Har ju inte kunnat gå över huvudtaget i sort sätt! Det är en mycket stor befielse, svårt att beskriva med ord hur det känns. Men som om man föds på nytt!

Nu idag var jag på min 2:a promenad... Dom är sååå duktiga! Går brevid varandra jämsides strax bakom mig. Inget dragande & slitande. Nellie har blivit SÅ STOR! Klart lite valpig är hon fortfarande men det är bara gulligt =0)

Nu ligger dom med en varsit ben & tuggar på. Hittade det idag, något som ska vara bra för tänderna. Mycket nöjda är dom i alla fall. Vilket var huvudsaken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0