Mycket pusslande för att få ihop det!

Har inte kunnat komma ut på internet, har heller ingen mottagning på telefonen. Så det är svårt med de sociala nu.. Men nu har jag lyckats ändra på inställningarna på internet & fått det att fungera =0)

Igår var en lugnare dag, var uppe tidigt, skjutsade W till dagis sen kunde jag vila med lillen på soffan. Ni ska få se bilder senare på underverket.. Han är ju bedårande söt! Man vill aldrig släppa honom.

Igår hade jag en fruktansväd huvudvärk hela dagen, så det vart en tidig kväll! Lag mig radan vid 22 tiden, för att försöka sova. Dock tyckte inte mina hundar att det var natt än då. Men efter ett tag så lag dom sig ner. Så jag fick sova lite fler timmar. Vaknade utan huvudvärk dagen efter som tur var. Så denna dag har varit lättare.

Även om jag klev upp lika tidigt är det lättare när man inte har en huvudvärk som håller på att ta kål på en. Skjutsade in W till dagis, men åkte sen ut igen till huset för att vila med lillen på soffan. Som annars är lätt att slarva med, men som jag måste om jag ska kunna ta mig upp på morgonen. Så det är tur att han finns för då har jag en anledning att vila. Sen är det ju såå svårt att tacka nej till att få ha en bebis ligga intill än & snusa.. Hur mysigt som helst! Dom luktar ju så gott också!

Nu ikväll har vi varit & firat min bonus syster som fyllt hela 15 år! Stor tjej nu!! Så fick en god tårta & massa fikabröd =0) Men det är svårt att få ihop allt med alla, så det inte blir försent på kvällen & så alla är nöjda. Men allt går, om man vill...

Nu är vi hemma igen nästan alla sover.. Jag ska snart också lägga mig, som ska upp tidigt i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0