Lite nytta gjord..

Lyckades få ett par timmar sömn på förmiddagen....
Sen har jag fått 2 maskiner tvättade =0) Bara 6 st kvar...
Hatar att tvätta!! Kanske inte hade gjort det lika mycket om jag inte hade fått så ont utav det...
Så därför får man ta lite i taget..... Som med allt annat..

Ringde till Ortoped teknik idag fick en tid nästa vecka, för att prova ut en nack krage.
& få ett par till inlägg i skorna, fast dessa ska vara något tunnare....
Men nack kragen ska bli intressant om det kan lindra att jag får sådan fruktansvärd värk när jag åker bil & sitter länge utan att kunna vila.
Så äntligen har jag gjort slag i saken...
Det känns skönt, för det har jag tänkt länge att göra...

Nu måste jag försöka få lite sömn om jag ska orka följa med till vikingabyn i morgon.
Med pappas sambo hennes 3 barn & en av mina lillasystrar..
Ser fram emot det, så bäst att lägga sig så man kommer upp. För vi ska åka vid 11 tiden,,,,


God natt på er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0