Klockan slog nyss 05.31! Sömlös natt...

Ja som var så trött här ligger jag & inte kan jag sova... Ha försökt med att läsa men bara vrider mig & det blir för jobbigt att hålla boken...
Nyss slog klocka 05.31, solen är på väg upp, jag hörde någon som startade bilen för att åka till jobbet.
Ja vad gör man denna tid på dygnet, trodde inte det skulle vara några problem att sova efter denna helg som varit...!
Men tydligt det, tyckte det var försent att ta theralen, men funderar starkt på att göra det nu!

FAN MÅSTE JU FÅ SOVA NÅGONTING!!!!

Sen är det ju en ny dag nu som man ska orka med...
Hur nu det ska gå till?!?!
Tar jag theralen nu så sover jag ju resten av morgon dagen, frågan vad som är bäst...?
Det vet jag inte?
Men kroppen måste ju få sömn, så vad fan ska man göra?!
Nu svor jag igen, men blir så trött på att ha sömnlösa nätter, när kroppen värker så men inte vet vart man ska ta vägen & det enda man vill är att sova. & när man ska göra det så går det inte!!!!

Det är ingen mening att ligga å vrida sig, så hämtade datorn för att fördriva lite tid & förhoppning om att jag skulle bli trött & sova.
Hundarna ligger nedanför mig & snarkar & snart tycker dom att jag ska kliva upp... Hur nu det ska gå till??!
Får väl flytta mig till soffan & öppna dörren så dom kan gå in & ut....

Nu är klockan 05.39!
Shit det är ju mycket ju, morgon.

Återkommer, får se hur det blir med sömnen, nu har jag ju hunnit bli hungrig utav att vara vaken också. Då kan jag ABSOLUT INTE SOVA!!!

Så det blir att trycka i sig något så man inte är hungrig i alla fall...
Hoppas ni har kunnat sova i alla fall... För detta är allt annat än roligt, men blir som bakfull dagen efter fast man inte har haft nöjet utav att dricka något =0(



Kommentarer
Postat av: Dec,

sv: tack. Jag försöker vila så mycket som möjligt! Men de verkar inte hjälpa. Nu är jag svullen i halsen så ska till doktorn idag. och vet du vad dom sa när mamma ringde? hon frågade om jag hade varit utomlands :O hon syftade nog på Svin influensan :O...

Men de är de inte :D



tack för att du håller tummarna! Gulligt utav dig <3<3<3

2009-08-03 @ 10:31:20
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Mamma med mera

Känner så väl igen det där. Jag har oxå svårt att somna nu. Trots att kroppen värker och jag känner att jag är supertrött så går det inte att somna. Ligger bara och vrider och vänder på mig.



Hoppas du haft en bra dag iaf. Kram kram

2009-08-03 @ 14:40:21
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0