Hett tips, skaffa en adressbok!

För några år sedan så införskaffade jag en riktig adresspärm.
Vilket jag är mycket glad för!
För tappar man mobilen så står man där som en fågelholk...
Vilket har hänt!
Så med jämna mellanrum så uppdaterar jag denna, vilket jag började med ikväll.
Vet inte varför ja kom in på det, men väl behövligt var det.
För jag vet inte hur många det var som hade bytt nummer & nya som har tillkommit.

Inte som jag som har haft samma sen jag skaffade en mobil för 11 år sedan..

Så har hunnit så långt som till bokstaven N nu.
Så får fortsätta i morogn så jag går igenom hela telefonboken..
Är en del adresser som inte stämmer heller som jag måste leta reda på efter att folk har flyttat, men det får bli en annan dag!

Om ni inte har en adressbok så ett hett tips är att skaffa en nu på en gång!!
För det är inte kul när man står där sen & telefonen har blivit stulen, tappad eller är trasig.
För tro mig förr eller senare så händer det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0