14 timmar!!

Jag räknade ut att jag & hundarna var ute 14 timmar igår så vi alla 3 var mycket trötta när vi kom hem! Men ändå på ett skönt sätt... Var tvungen att bädda sängen som jag hade lyckats att riva ur, sen ta en dusch med tanke på all röklukt! Men jag tog en vilo paus under dagen för att annars hade jag inte orkat med kvällen & kunnat vairt trevlig....

Vet faktiskt inte hur månag timmar det blir tillsammans för det har jag inte orkat räknat ut. Men var upp igen idag igen så det vart inte så många timmars sömn. Men vad gör man inte när Jacken & Bobo ska åka hem... Men det var ju  oxå såå fint väder idag, det vill man ju heller inte missa. För så lång tid är det ju inte kvar utav våran sommar... Så efter ha fått lite hjälp med min dator & pratat så åkte dom hem. Så nu går det lite snabbare att blogga =0) Detta har jag väntat på länge!

Kvar vart jag, tog in 2 hästar. Pysslade lite, njöt av tillvaron. För första gången på ett ½ år så kunde jag stå i corallen (det är en "rund" paddock). Så nu är jag mycket nöjd, påfylld med energi, men helt slut! Fruktansvärd huvudvärk!!! Det är faktiskt värst just nu, nacken!! Så lite omväxling i alla fall... ;0) Skämtosido!...

Nu måste jag ta & lägga mig om jag ska orka upp i morgon.

Så vi hörs då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0