Ännu en dag med heta disskutioner....

Sov till mitt på dagen 12.00, det gick bara inte att komma upp.
Men är inne i den perioden nu, så har haft disskutioner mer farmor om detta idag.
Hon kan inte alls förstår mig!
Hon är en morgon människa & ja en kvällssmänniska till att börja med.
Sen försöker ja förklara att ja har ett större sömn behov än många andra.
Men de får hon inte ihop & tror att det beror på ALLA (som hon säger) medeciner ja äter.
Men då försöker ja igen att så här ser mitt liv ut & har gjort ett tag & kommer att fortsätta så.

Men det är ju så att när ja bor hemma (hos mig), ser ingen detta. Utan då är ju jag hemma ensam, inne.
Men nu helt plötslgt ser hon m.fl det & vet kanske inte riktigt hur hon ska ta detta....

En  tråkig sak är att igår fick Åsa som passar mina hundar lämna iväg dom av personliga skäl till en annan hundvakt.
Bazze som ja har pratat om tidigare har mycket svårt att inte vara i ett annat rum som mig eller vem som har honom.
Nu där han är nu så sitter han i en box i hundstallet, vilket inte han gillar.
Med det så för han massa oväsen....
Så nu har han varit där en natt & blir det inte bättre i natt så måste jag hämta honom i morgon.
Hur det nu ska gå till, påskafton, 13mil bort & jag kan INTE köra bil....
Så det är inte en enda grej som har flytit på sen ja blev inlagd.....
Kan hända att det finns en liten chans att Åsa kan hämta dom i morgon, men de återstår till morgondagen.
Så inget ja kan göra något åt nu, utan vänta ut & lösa då.

Har hunnit ner en sväng till stallet för att få luft & klappa på hundar & hästen.
Mycket skönt!

Tänkte lägga ut bilder på farmors otroligt vackra blommor, men klockan drog iväg som vanligt så de får bli i morgon....

Massa kramar!
Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Pia Mamma med Mera

Fy vad jobbigt du verkar ha det nu... skickar en styrkekram och hoppas att du snart mår bättre.



Vad är det som har hänt egentligen? är det EDS:en som gjort dig så här himla dålig??



/ Pia

2009-04-11 @ 18:05:03
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0