Bilder i från sjukhuset.

Lovade bilder ifrån sjukhuset, inte kanske så uppmuntrade bilder. Men det var så jag såg ut då, & ja tror att det går att se att jag har ont på riktigt....
Shit vad svårt det är, har tagit dessa bilder på mig själv. Dom ser "bra" ut i  mobilen, sen när dom kommer upp här blir det någon helt annan bild!

Har försökt så gott det går för att det skulle gå och se något på bilden överhuvudtaget....

 
Denna bild är tagen av mig när jag inkommer på akuten lör 14/3-09.


Denna bild togs då jag fick mitt "återfall" natten 21/3-09.
Då jag inte får den smärtisen jag behöver...
Kan då inte andas pga av så svåra smärtor, så ssk sätter in syrgas.


Har inte riktigt koll på när denna bild är tagen.
Men det man kan se är att jag har svåra smärtor & stor sömnbrist!!
Ögonlocken är så svullna så att jag knappt kan hålla dom öppna pga av det!!


Kan vara svårt att se, men har fått exem efter tejpen som suttit på infarten.
Mycket mera än vad som syns på bilden & värre!
Detta är i armvecket.

Inte så roliga bilder, men hade lovat att visa & vet inte om jag kan  riktigt fatta..??!!
Var det där jag?
Såg jag ut så däe?!
Flera av er som läser bloggen var ju där & såg, ja vet inte?
Vet ni?

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0