Fick besök idag. Men varför gör inte läkaren sitt jobb ni då?!?!?!

Idag låg ja kvar till 10.30 i sängen, hade en lugn start på dagen...
Väntade in vädret för att se vad det skulle bli.
Tyckte de började bra, men sen kröp sig värken på...

Så mitt på dagen var det riktigt fint, så ringde Sanna.
Som så snällt kom & hjälpte mig, hon tog i Tempus & Dina.
Hon gjorde grov jobbet på Tempus & jag gjorde som igår finputsningen...
Laila, min granne kom upp till stallet & gjorde oss sällskap.
Det var trevligt att se henne igen, fick glass när hon kom :o)
Och sen inte nog med det så hade hon fika bröd med sig....
Tack Laila & Sanna! ♥ Det är dessa saker som förgyller mitt liv just nu.

Men sen var det bara upp svida om för behövde komma in till apoteket igen..!
Men när jag då ska hämta ut stecolid & oxycontin 5mg. Så har min läkare endast skrivit ut Oxycontinen.
Blir GALEN igen!!!
Varför?!?!?
Så nu är det att hänga på telefonen i morgonbitti igen, för att få ett recept, kanske?!
Inte ens en förklaring har jag fått till varför hon inte skrivit ut den...
Nu när jag har något som fungerar, då ska man inte ändra på det förns jag varit till smärtkliniken.

Ja vet att hon inte gillar den medecinen, den är beroende framkallande. Men det är ju inte meningen heller att jag ska äta den för all framtid. Och om jag nu ska kunna bli bättre så behöver jag DEN!!

Sen ringde dom från AF idag, ville kolla läget.
Ja sa som det är - det är  sådär, bor kvar hos farmor & farfar. Denna rehabtid verkar ta längre tid än vad jag hade tänkt mig. AF undrade vad planen var?
M - ja, jag har en remiss till smärtklinik, men det kan ju ta upp till 3månader... Sen är det ju att försöka komma tillbaka.
Hon pratade om att det förmodligen blir ett avstämmningsmöte nu framöver.
Får se, ska nog kolla om inte sjukgymnasten ska vara med vid denna gång?
Men det är inget datum satt än....
AF vill att ja hör av mig när jag fått in ett sjukintyg,
Som jag hoppas på nu innan påsk.

Morgondagen, ska ja försöka vila så mycket det går!
Frisk luft ska jag ta, för annars blir man sjjuk!
Måste ev in igen då till det dära apoteket......

Må så gott!
Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman, ska bara säga att Tarzan inte har varit inne på tre nätter :O <3

2009-04-08 @ 11:53:57
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack själv Madeleine! Det har varit några härliga dagar hos er! Hoppas du mår okej idag. /Sanna

2009-04-08 @ 16:37:34
Postat av: Syster yster från enköping

Jag älskar dig syster <3 KÄMPA!!!

2009-04-08 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0