Första stegen utomhus....

Ja tror ni jag har fått dom dära telefon samteln gjorda....
Nej!!
Så skjuter på det som de andra i några dagar till....

Har idag varit i solen för att passa på när den syns till.
Känner att jag behöver det efter alla timmar inomhus!
Så tog en promenad ner til stallet, det är 50-75m dit. Så det var lagom att börja med, tyckte jag.

Känns mer i ryggen när det bliir ojämt såklart men jag måste ju också å andra sidan.
Om jag inte ska tappa allt!
Passade på at titta på valparna när jag ändå var där.
Dom är väl ca 4-5 veckor nu, de är då dom är som sötast....

Nu ska jag fika med farmor & farfar för att sen se så ska det låta :)
Kanske hörs senare igen...
Kramis ♥



Kommentarer
Postat av: Pia Mamma med Mera

Läser din blogg varje dag men orkar inte alltid kommentera. Idag har jag varit dålig, men jag ville ändå kika in o se hur du mår...



Vet att jag är tjatig, men jag måste fråga. Är det EDSen som gjort dig sämre? kan man bli sämre när man har EDS.. jag har som aldrig fått nåt bra svar från läkare när det gäller detta... jag är rätt orolig eftersom min värk hela tiden blir värre och värre och nu krånglar knäna och bäckenet o ryggen.... kram kram

2009-04-03 @ 23:42:51
URL: http://pia.sakerochting.se
Postat av: Katta & Doriz

Skönt att höra att du har stöd omkring dig. Du ska nog ta emot hemtjänst så länge, för ansökan om LSS tar tid-....



Till Pia i kommentaren: jag, man kan bli sämre i sin EDS. För 12 år sedan levde jag som "frisk". Idag har jag permobil/elmoppe för promenader ute, treansportrullstol, hemtjänst och vet att jag sakta men säkert närmar mig rullstolen på heltid. Men inte alla blir sämre!!!

2009-04-04 @ 19:25:22
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0