Mysig tur i hagen med sällskap av djuren

Värken blev bättre efter att ha legat på spikmattan, men är så öm i musklerna. Så det blir att göra så lite som möjligt! Har endast vattnat dom mest akuta växterna så dom inte dör. Men annars har jag inte gjort något under kvällen...

Imorgon behöver jag alla krafter jag har då min vän tar studenten.

Tänkte visa lite bilder från i tisdags när jag var till stallet...


Bazze & Tayla redo att ge sig iväg!


Race efter fyrhjulingen, jiiiha!...




Lisa, Freja, Tayla & jag på fyjhjulingen på jakt efter bort tappade hästtäcken...


Mys...


Kvälls solen ligger på Trapperstugan...

Kommentarer
Postat av: Anna D

Underbara bilder!

Kram!

2011-06-09 @ 23:57:24
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Tack! Ja visst är dom härliga.. :)

Kramisar

2011-06-16 @ 10:27:18
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0