Semester

Sitter ute i solen & njuter...

Snart kommer pappa & Lisa å hämtar mig. Då vi ska åka på rendezvous tillsammans med Felicia & Fille. Har längtat sen sist jag var iväg dit, så att  tiden  äntligen är här känns bra. Det verkar som om vi kommer iväg i eftermiddag. Det har varit många turer fram & tillbaka sen igår. Jag är klar att åka i alla fall.

Bilderna har jag inte kunnat få till datorn ännu, så det blir väl när jag kommer hem igen.

Ska försöka uppdatera här, men det är inte säkert att jag har tillgång till ström eller dator.. Så vågar inget lova.

Vill önska er en underbar dag, passa på att njuta!

Kramsiar så länge...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en härlig semester:)

2011-06-27 @ 21:32:24
Postat av: sussi

Kika in här. Hoppas din handlede är bättre. Vad är rendezvous ? Önskar dig en fortsatt fin sommar.

2011-07-05 @ 07:51:22
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Hej Madeleine jag måste säga de är verkligen kul att läsa din blogg. jag har nämligen själv fått eds diagnostiserat för mindre än ett år sedan. underbart att se att de är fler som har de. så man inte känner sig så ensam och så...

2011-07-07 @ 10:29:58
Postat av: Madeleineslife

Sussi: Rendezvous betycer träff. Så heter det när vargarna bla annat har ett möte. Det har att göra med mitt indian intresse. Så har bott i tipi ("indiantält"). Umgåtts med likasinnade människor, haft en underbar semseter! Tack detsamma!!

Karamisar



Lotta: Tack, va glad jag blir! Jaha, ja vi behöver varandra. Detta är mitt sätt att dela med mig av mina erfarenheter, sprida info, & visa att det finns ett liv efter man fått sin diagnos också.. Mvh Madeleine

2011-07-14 @ 18:16:10
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0