Ibland ska man ha TUR!!!

Strax ska jag lägga mig, tittar på Den där Mary på TV 4 film. Den är alldeles strax slut...

Har haft en bra dag annars, så har lyckats trimma Nellie´s baktassar, klippt deras klor & borstat Bazze. Sen tränade vi lite dressyr :) Så känner mig riktigt nöjd med det & utan att få migrän anfall.. Gjorde inte mer än vad jag orkade heller..

Men det höll på gå illa för ett par timmar sen!! Gjorde mig en kopp te & en macka. Sitter med en mindre bricka i knät med te koppen på. Bazze ska springa efter Tarzan, av reflex ska jag stoppa Bazze med foten som jag brukar. Men han drar i mitt ben på någe sätt så brickan med tekoppen välter ut.. Hade sån tur!! För den föll framåt, ja det hettade till på benet, men byxorna skyddade en del.. Sen kom det såklart i soffan, på 2 av dynorna & sen på framkanten nertill... Så det var inget annat än att slita av dom & jag får tvätta dom under morgondagen.

Tur att jag hade en bra dag så kraften fanns.. Det positiva är att dom blir tvättade! Gjorde det för 2 månader sen, men eftersom den är vit så blir den skitig direkt... Hoppas bara att jag får bort det, annars kanske det går med klorin..

Men svor gjorde jag & arg blev jag! Hade hade tur som inte fick hela koppen över sig även Bazze hade tur som klara sig!..


Kommentarer
Postat av: Linda

Javisst är det tur att tur-dagar finns ibland;)

Jag måste fråga en sak: Jag vill ändra mitt teckensnitt och ha denna, men vet inte hur man gör... Jag har tittat runt och försökt länge men blir snart tokig för jag fattar inte....;)



Kram

2011-01-13 @ 11:35:48
URL: http://lindalejs.blogspot.com
Postat av: Madeleineslife

Hmm jag vet inte om jag har svaret..? Vi bloggar på olika sidor, så det är inte säkert att det är uppbyggt på samma sätt. Men jag valde ut den jag ville ha, kopierade "koden" till typsnittet & klistrade in på i min kodmall. Fick hjälp med det... Men det är så jag ändrar på saker & lägger till saker på denna sida.



Vet inte om det hjälper dig? Fråga igen om du vill så ska jag försöka hjälpa dig, men annars kanske det är bättre att fråga någon som bloggar på samma adress/sida som dej...



Kramis

2011-01-14 @ 02:01:40
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0