Trött idag...

Idag har jag inte gjort många knop..

Man kan väl säga att bakslaget kom idag, efter det äventyr jag varit på. Så sov långt in på eftermiddagen, närmare till kl 15. Då steg jag upp ur sängen...

Sen fick jag kämpa med en huvudvärk & molande värk i kroppen. Insåg att det inte skulle ge sig, så har tagit extra smärtisar idag.

Vilket gjorde att jag fick ta mitt kvällsdopp som önskat. Även alla 3 hundarna fick bada med oss :)

Försöker ladda upp en bild, men lyckas inte?.. Får se om det går imorgon. Men nu måste jag sova. Har en läkartid i morgon bitti. Som jag inte får försova mig till..

Vi hlres, kram på er...

Kommentarer
Postat av: Anna D

Hoppas du kom iväg till din läkartid. :)

Måste bara fråga, läser du andras bloggar?

Min blogg har du kommenterat en gång på tror jag.

Jag gillar verkligen din blogg, tro inget annat, men just nu har inte ork att lägga ner på någon som inte har intresse tillbaka.

Ska sövas imorgon, och jag får se när och om jag återkommer till din blogg. Vore ju så klart kul om du läser mina inlägg ibland. :)



Ha det gott.

Mvh Anna

2011-08-03 @ 19:35:23
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Svar Anna D:

Hej vännen

Jo, jag kom iväg till barnmorskan :)



Jo, jag läser andras bloggar i mån av tid & ork.

Kul att du gillar min blogg, är jätteglad & tacksam för alla fina kommentarer jag fått utav dej.

Just igår, innan jag skulle göra mitt inlägg tänkte jag just det, att jag inte läst andras bloggar på ett tag. Då inte orken funnits :(

Men det stämmer, jag har läst din blogg & kommenterat vid ett par tillfällen.



Hoppas att sövningen går bra, själv brukar jag inte må så bra då.. Kikar in på din blogg så jag får veta mer exakt vad du ska gå igenom.



Nu sommartid, så tillbringar jag så mycket tid jag kan ute, då räcker inte orken till att sitta här vid datorn. Men jag kommer inom snar framtid att skaffa internet på mobilen, så det ska bli mer lätt tillgängligt! ;)

Jag blir inte ledsen om du under en tid inte orkar läsa min blogg. Jag vet hur det är. Tar inte det personligt. Men du är alltid välokommen tillbaka :)

Bamsekramar

2011-08-04 @ 12:44:52
URL: http://madeleineslife.blogg.se/
Postat av: Anna D

Usch vad fel det där blev...

Jag uttrycker mej så otroligt plumpt när jag är trött och har ont. Fy, förlåt!

Det var inte så jag menade, fast jag förstår att du fattade det som du gjorde.



Jag ber så mycket om ursäkt, min kommentar lät ju fan som utpressning.... :/ Om du inte läser min så läser inte jag din..... Herregud... Förlåt.....



Jag måste i fortsättningen tänka på hur jag uttrycker mej.



Kram och tack för att du inte bad mej dra åt helvete, för det hade du fått. ;)

2011-08-05 @ 00:40:30
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0