Sola bort värken?

Så fick jag äntligen en bättre dag! :)

Så har varit uppe nu ett tag, utan att sova mer eller mindre halva dagen. Har hunnit äta frukost, läsa tidningen (det som jag inte orkade igår), titta på Mamma Mia. Nu sitter jag här en stund. Men känner att jag måste äta mitt andra mål för dagen. Lunch, vilket är det mål jag brukar missa normalt.

Efter funderar jag på att göra de måste saker som hänger över mig. Gå på apoteket! Samtidigt sola, ja inte ute utan i solarium. Vet inte när jag kostade på mig det seenast?!

Men nu när jag mår lite bättre & kan ta mig iväg så tänker jag ge min kropp det ;)
Det är en av dom få gånger jag mår som bäst! Då kopplar alla muskelr av, i värmen som blir. Vilket dom behöver mer än någonsin nu! På köpet blir man brunare ;)

Är det någon annan som gör det för värken & inte bara för färgen?


Kommentarer
Postat av: åland

Hoppas solariet gjorde gott åt både kropp och knopp:) Själv får jag lite klaustrofobikänsla i dem så jag har inte provat på säkert20år.

Men varma vetebälten är min bästa kompis:)

2011-08-25 @ 19:41:30
Postat av: Anna D

Vad skönt att du äntligen får känna dej lite piggare! :)

Nej, solarium använder jag mej inte av alls, eftersom de är cancerframkallande. Värme får jag från vetekuddar istället. Men jag förstår att du tycker det är skönt, det tyckte jag också när jag använde det. :)

Kan du inte testa bubbelbad istället? Simhallen brukar ju ha det, det brukar vara jättevarmt och underbart. :)



Ha en fin helg nu och jag hoppas du håller dej pigg.



Kram!!!

2011-08-25 @ 23:28:33
URL: http://levamededs.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleineslife

Svar Åland: Tyvärr vart det inget solarie :(

Men hoppas på nästa gång! Ja det kan ju bli så. Har hört att det finns dom som inte stänger övre delen.. Ja vetekuddar anvädner jag också. Men känner att dom inte räcker till ibland.

Ha det så gott...



Svar Anna D:

Tack! Ja, man känner sig så värdelös.. Sen blir dagarna lååånga!...

Ok, jag vet inte när jag solade senast. Har inte haft råd. Men nu kommer jag nog ta upp det igen, för vetekuddarna räcker inte alltid till :(

I framtiden vill ja ha ett spabad hemma, så jag kan bada varje dag. Här där jag bor finns det inte varmvattenbasäng. Får åka några mil då, det blir för stor grej för mig att orka med. Så tar den sisken att använda solarium ibland.

Annars är det de andra som jag mår som bäst i, kroppen är helt avkopplad.

Tack detsamma! Kramis

2011-08-26 @ 13:04:10
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0