Samtal med min läkare

Japp gårdagen känns i kroppen idag..

Typiskt mig! När jag har energi, ork då tar jag slut på mig helt!!
Vart väckt i morse av min läkare som ringde. Hon ringde mig igår, dagen efter våran telefontid men då missade jag det samtalet. Hon tyckte att dom hade släppt mig för tidigt ifrån UAS smärtrehab. Vi bokade in en tid i dec, ev blir det ett avstämmningsmöte med FK då? Men det beror på om hon har hunnit få remissvar ifrån dr Anders V på hudmottagningen som jag träffade i feb. Annars kommer hon & jag ses ändå.

Så som jag sa lät hon lika uppgiven som jag är... Vi  har inte kommit mycket längre. Men hoppas nu på att det som Anders har skrivit ska räcka för att FK ska godkänna en sjukskrivning!
Så hoppas verkligen att det går min väg nu, tycker att någonting borde ju göra det!

Lite jobbigt nu för jag har inga oxynorm kvar att ta, det betyder inget som kan llindra mina smärtgenombrott. Ska kolla alla min "gömmor" om jag kan hitta någon tab! För annars kommer jag få svårt att gå på julakutionen ikväll... :(


Kommentarer
Postat av: sussi

Nej vad jobbigt..Kunde inte läkaren din skriva ut nytt recept då du hade henne på tele. De jobbigt vara utan för de ju oftast då man har oturen att de blir värre :(. Hoppas du slipper ett värksov nu bara. Krya på dig och ha en så pass bra helg de går!

2010-11-19 @ 17:09:41
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Madeleineslife

Sussi; det var vad jag hade hoppats på också... :( Hon vill ha någon rekommendation av EDs läkarna, men det blir svårt nu när jag inte har kvar dom längre... Så vi får väl se, men det ser inte så jättebra ut just nu... :( Tack för dina omtanke!

Kramis Madeleine

2010-11-21 @ 19:39:16
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0