Farmor Karin 90 år

Min gammelfarmor fyllde i torsdags & vi firade henne idag med en tre rätters middag!

Jag fick äran att sitta brevid henne :)
Det är en människa som jag ser upp till, hon har humor, så mycket att intressant berätta & vilken erfarenhet! Tänk om man får må som henne, bo hemma & njuta av livet.

Vi var 47 personer tror jag om jag räknat rätt allt som allt. Då var vi från 20 månader upp till 90 år, häftigt! Ja nu räknade jag inte med bebisen i magen ;) Det var alla hennes barn, barn barn & barn barns barn.

Till förätt åt vi en grönsakssoppa, varmrätt åt vi fläskfilé m smörstekt potatis & kantarellsås, men jag fick en laktosfri sås... Efterrätten var pannacotta medans jag fick frukt med hallonsylt.

 

Tack alla för en underbar kväll tillsammans & ett särskilt tack till födelsedagsbarnet ♥




Kommentarer
Postat av: sussi

Låter som en bra kväll. Vad fint foto!

2010-11-14 @ 13:11:20
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com
Postat av: Madeleineslife

TACK!! :) Är så glad att jag har det på oss 2! Det betyder mycket!!..

2010-11-16 @ 14:00:52
URL: http://madeleineslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0