Min sötaste prins

Vad sa du matte? Att jag hade, vadå, en maskros i mungipan?! 😕

Hur söt får man bli? 😇
Min sötaste prins äter upp våra maskrosor. Men den här gången vet jag inte om han ville spara till sen eller om han tyckte det var fint och luktade gott??

Idag har vi haft en relativt slapp dag. En sväng till Tempus, han och jag jobbade i ridhuset, som var varmt som ett växthus! Men vi kämpade på. Planerna vi hade för resten av dagen och kvällen ställde vi in. Kopplade av hemma istället och bara va med varandra. Mysigt, nu när Jonne jobbat 2 veckor i ett sträck! 

Hoppas du haft en skön, mysig och rolig helg!?
I morgon är det en ny start, ny vecka, ny månad och sommar 😀

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0