Sveriges nationaldag

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!! 

Dagen blev inte som jag planerat och önskat då min kropp sa upp dig idag! Efter ett X antal timmars vila tvingade jag upp den för att baka en knäckig rabarberpaj, med karamelliserat smör, vit choklad och hasselnötter dagen till ära. Något ville vi fira med.


Fick användning av min nya våg som jag fått i present.

Så här blev den, flaggor som jag knåpade ihop, lite syren och penséer som dekoration.

Mysigt att gå ut i min egna trädgård, få plocka rabarber och blommor. Sommar, lycka och välmående!

Tog mig också kraft idag att åka med till Tempus, när ja såg honom kände jag kärlek & styrka. Han har fått byta hage nu inför betet, finns ingen gladare än han. 

Vi har ätit första middagen på altanen, mycket mysigt. Skansen som vi tänkt åka till såg vi istället på TV. 

Det känns som jag firat en del idag i alla fall, på vårt vis. 

Har du firat Sveriges nationaldag? 

Stor kram till alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0