Fjärilar på en pinne

Köpte en regnmätare för 1 år sedan till Jonne för att han önskat ha en i trädgården. Tyckte att den redan då var tråkig, men på något sätt skulle jag kunna pimpa till den!?

Den har sen stått i ett hörn bortglömd tills jag hittade den för ett par veckor sedan. Då kom jag på vad jag ville göra med den. Hade köpt sprayfärg som jag skulle ha till annat pyssel, som jag även kunde använda till detta. 

Resultatet 

Riktigt nöjd med min skapelse. Från början var dom helt vita och tråkiga! Med lite färg piggar det upp och ger en extra färgklick i trädgården. Där jag satte ner den finns en solcellslampa som lyser upp den även när mörkret infaller. Mycket fint! 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0