Snart är den igång den nya

Rensar just nu min gamla mobil på bilder och filmer för att kunna starta upp en ny telefon. Har länge tittat på ny mobil men inte känts som ja hittat den jag velat ha. För några veckor sen kom en ny ut på marknaden som heter Sony XperiaZ3Compact, den har jag köpt idag. Beställde hem den i vit och den kom den här veckan.
 
Nu är kruxet att få över det gamla i den nya telefonen. Det ska enkelt gå att lösa med en sladd mellan telefonerna och till det behövs en app. Problemet jag måste lösa är att den app:en behöver finnas i båda telefonerna, när jag inte har något internet i den nya blir det lite svårt. Får därför se om jag kan lösa det i morgon genom att gå in i en butik med wi-fi. Vill så gärna starta upp den nya och börja använda den!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0