Mitt enda liv, med Jonas Gardell

Hösten är här nu..
 
Det är kallare ute, vindarna är kyligare, mörkret faller på tidigare på kvällarna, löven pryder vackert landskapet i olika färger. Jag har lagt undan sommarkläderna i lådor och vinterkläderna hänger framme.
 
Är fortfarande trött efter helgen, har inte hunnit vilat så mycket jag behövt. Vi var och så Jans Gardells show, Mitt enda liv. Länge sedan jag skrattade så mycket!! Han är galen och vild på scenen. Innan hade vi ätit middag på en Italiensk restaurang, dom flesta hade varit på den tidigare showen eller skulle dit precis som vi på den sena. Det var fullsatt i salongen på maximteatern i Stockholm och alla var lika förväntansfulla. När det väl började fanns ingen återvändo, han körde i full fart ända från början till slut i 2 timmar. Det bjöds på sång, dans, humor, inblickar från hans liv som ung bög, pappa, en normal familj (som han uttrycker sig), hans olika framgångar och motgångar. Det var kul, roligt, häpnadsväckande, galet och en bit av allvar. Han drev  både om och med sig själv men också om andra kändisar och aktuella ämnen. Väl värd show att se, kul att var där live! En kväll jag sent kommer glömma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0