Min hjälte, Bazze!

Min lilla prins har opererats idag, lite jobbigt är det när han ska sövas ner. Bazze var super duktig! Han fick ta bort en vårta som satt på höger bog, den var inte jättestor, men den har vuxit lite för varje år. Innan det händer något tyckte jag var det lika bra att ta bort den. Han fick sy tre stygn och dom tas bort om 10 dagar. 

Är en stolt matte till min hjälte idag <3 

Äntligen blev det av och det känns skönt att det är gjort. Veterinären tyckte inte vårtan/knölen behövdes skickas på analys, hon fick lätt bort allting. Han har varit sömnig sen vi kom hem, fick ligga på soffan och sov nonstop i 3 timmar. Nu har fått mat ikväll och allt verkar ok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0