En överlycklig Tayla!!

Hon tycker det är jobbigt att stå på trimbordet, men det finns ingen lyckligare än hon när det är klart! Hon rusar runt, studsar upp och ner, skäller, hela hunden ler! 

Det hade gått alldeles för lång tid sen förra klippningen, men tyvärr är det så när matte inte är ok. 

Före bild; vår lilla trollunge 

Efter; vår lilla prinsessa 

En välförtjänt vila efter nedanför mina fötter på soffan..

Det värmer i mitt hjärta och jag känner glädjen i kroppen när jag ser hennes glädje! Det var full fart på henne idag när vi skulle ta promenaden. Galopperade från start utan protester, hon som annars alltid har en lång startsträcka. Det var full fart hela vägen bortåt och hemåt bredvid el-moppen 😀

Lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0