En inre blödning!

Ligger i ryggläge fortfarande på sjukhuset. Ny undersökning gjordes av läkare i morse, ytterligare ett ultraljud, fler nya blodprover togs. Troligen en systa som brustit och orsakat blödningen? Fick fasta natten som var utifall operation behövdes, efter dom fått provsvar bestämde dom för att inte operera. Nu hoppas vi kroppen tar hand om detta och att jag kan åka hem i morgon?

Dom smärtor jag haft kvarstår,  svårt att äta, och gå. Får alvedon som grund och ketogan när det eskalerar. Äter annars mina vanliga
mediciner. Mitt HB såg bra ut tidigare idag. 

Jonne har varit här på besök under eftermiddagen,  hade med sig lite nödvändiga prylar till mig. Skönt att få se honom igen, få kramas och prata lite.. 

Nu hoppas jag få sova efter två sömnlösa nätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0