Ett välbehöligt & mysigt spabesök

 
Vad mer kan man önska sig, ett spa som ligger 15 km från där jag bor som ligger i skärgården.
 
Det är öppnade för snart ett år tillbaka, det är en konferens anläggning sen tidigare. Men nu har dom satsat & byggt ett spa på anläggning. Nu när Jonnes dotter T fyllde 20 år kände jag att det skulle passa med en dag tillsammans med lite avkoppling. Det blev en av presenterna från oss. Vi anlädepå fredag förmiddag. Hade hela spat för oss själva, med en 37 grader varm pool med underbensvattensmassage, bastu med utsikt över skärgården, ångbastu, relaxavdelning & ett gym. Vi spenderade 5 timmar där, en helt perfekt dag!
 
 
 

Ska försöka att göra ett besök där emellanåt, för att låta kunna kroppen återhämta sig. I ett varmt bad som detta mår min kropp som bäst & jag kroppen får en möjlighet att slappna av! Det är som balsam för själen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0