Distriktssköterskan, sjukgymnasten och tandläkaren på samma dag!

Gick och ladda och samlade mod för ta bort stygnen idag. Inte fick jag ta bort dom!

Tandläkaren hade jag tid hos idag för prata om bettskena. Han tyckte det kan vara till hjälp och symptom har jag. Nu är avtryckaren gjorda. Tid för återbesök nästa vecka.

Sjukgymnasten tyckte min axel såg bra ut, de jag gjort var också positivt. Svullet och ömt fortfarande, men bara en vecka drygt som gått. Lång väg kvar, ett steg i taget.

Måndag, tisdag var hemska dagar, mådde jättedåligt, orkade inte vara uppe på benen. Det står på mitt papper, vila ingår i rehabiliteringen, det gjorde jag helt klart dessa dagar!

Haft en mysig dag tillsammans med Jonne ("min assistent"), då jag inte har någon ännu, kanske är det på gång? Borde ha hört något igår (tisdag) redan. Ringer hon inte i morgon förmiddag måste jag ringa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0