Hundarna fick leka i vattnet idag

Idag gick det inte att stanna hemma, hundarna visste inte vart dom skulle ta vägen i värmen. Jag klagar inte på vädret vi har nu, tycker det är underbart och dessutom är det toppen för min kropp. För hundarnas skull tog vi oss till havet för ett svalkande dopp.
 
Nellie flög ur bilen bokstavligen, som resulterade i att jag vrickade foten på kuppen när jag skulle fånga in henne  (den foten jag har sträckt ut ledbandet på och vrickat jag vet inte hur många gånger). Startade inte så bra, men lika glad var Nellie för det! ;)  Rakt ut i vattnet, apporterade gladeligen och som vanligt ville hon inte sluta.
 
 
Bazze var tveksam, vet inte varför, han gick mest i strandkanten, simmade ut ett par gånger när jag mutade honom.
 
Tayla var också lite tveksam, men apportera ville hon, skällde så det tjöt i öronen. Vi nöjde oss med att inte kasta så långt ut.
 
 
 

När vi var hemma igen vägrade Nellie kliva ur bilen! Haha... Hon är rolig hon.
 
Hoppas du haft en skön dag i solen/skuggan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0